God natt!



Jag lovade ett till inlägg idag. ;D

Nu ska jag sova.
Vad gör jag vaken nu? Det är verkligen inte likt mej att vara vaken den här tiden på dygnet nu för tiden. Men jag och Kim har kikat på film och nu ska vi krypa ner i sängen och mysa, eller snarare sova. :)
Dagen idag har bara sprungit iväg och jag har inte haft mycket tid över till datorn... Leon har vart mammig och när han sovit har jag diskat, plockat med tvätt och röjt lite.

Imorgon är det mammagrupp.
Och jag längtar! :)
Jag ska ta en lång promenad med Trouble på förmiddagen innan jag åker in till stan och träffar alla mammor. Min dag imorgon kommer att vara toppen!
Dessvärre ser ni nog inte så mycket av mej här, som vanligt. ;D Men jag ska göra så gott jag kan.

Jag har inte kommit på varför jag inte kan lägga in bilder heller?
Jaja, god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0