Hundledig.

Idag ska Adam ta Trouble några timmar.
Då kanske jag hinner vila ut mej lite undertiden Leon sover. :) Men Adam ska inte ta Trouble förrän runt 10 tiden, så jag tänkte boka tid i hundgården med alla hundvänner så att han busa av sej innan Adam kommer. :)
Sen när Trouble kommer hem så beger vi oss till stugan och stannar där över helgen. Så det kommer att vara noll uppdatering från min sida, men jag ska ta igen mej så fort jag kommer tillbaka. :D

Nu ska jag göra mej klar.
Jag måste passa på medans Leon sitter snällt i babysittern. :) För sen ska han äta och sova en stund, och medans han sover ska vi gå med Trouble ju.
Men, nu är det bäst att jag skyndar mej lite, hej så länge! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0