Jag vet vad ni tänker...

...Och ni har helt rätt!
Jag har själv satt mej i den här sitsen, och får självklart sota för det nu...
Jag har satt mej på sidan om och därmed känns det som om jag har förlorat nästan alla mina vänner, jag har varken haft ork eller lust att umgås med dom. Jag orkar inte ens med mej själv!
Det är så mycket som ingen vet, så mycket som jag inte delar med mej av, till någon. Jag har ingen att vända mej till helt enkelt. Även om jag egentligen har ´hur många som helst, så hittar jag ingen som passar att prata med om just det här.
Jag bryter ihop snart, jag vet fan inte vad jag ska ta mej till!

Det är tur att jag har Leon och Trouble, annars hade jag nog inte gått utanför dörren på ett bra tag...

Deprimerad?
Nej det är jag inte, jag vet bara ingenting nu för tiden,  jag är förvirrad och trött.
Det här är väl egentligen ingenting jag borde skriva här, men vart ska jag annars ta vägen med mina tankar, när jag inte har någon att prata med.?

Jag måste bara; FAN!


Kommentarer
Postat av: Ewa

finns dom som är duktiga på att lyssna utan att dömma, tycker verkligen att du ska prata med någon gärna proffisionell fråga på mvc.

du är inte gammal och har hela ditt liv framför dig! och inte bara ditt utan din sons oxå som du ansvarar för nu så se till att må bra!

2009-03-22 @ 19:45:18
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Hoppas du mår bättre snart, Emelie! Ta emot all hjälp som ges.

2009-03-23 @ 09:15:52
Postat av: annelie

stå på dej vännen. Hoppas vi kommer träffas när jag kommer hem! ta hant om dej :)

2009-04-01 @ 11:29:02
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0