Magsår.

Jag har tillbringat hela morgonen på akuten...
Jag upptäckte inatt när jag kom hem från Kims fest (därav inga inlägg igår) att jag blöder från magen, och ont hade jag, men jag har nästan alltid ont i magen...
Hur som helst så slutade det med att jag fick åka till akuten, och dom misstänker blödande magsår, men jag ska få komma tillbaka så att dom kan köra ner en slang i min mun och filma i magen för att se så det verkligen inte är något annat. Jag längtar inte!

Så idag ska jag ta det lugnt.
Jag ska bara vila och försöka få lite sömn. Jag är ju helst slut, jag sov nästan ingenting inatt.
Men jag ska börja emd ett varmt bad så fort lill killen har somnat.
Sen ska jag ta och reda ut lite saker här hemma. :)

Uppdatering kommer.
Hej på er...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ussh vad hemskt, hoppas det blir bra! =)

2009-03-07 @ 21:02:42
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0