Måndag.

Ny vecka igen.
Jag vet inte alls vad som händer den här veckan, det enda jag har inplanerat är tvättstugan och mamma-gruppen. Men jag hoppas på att vi får lite annat gjort också, idag ska vi iaf förhoppningsvis ut till stugan och mäta staketet så att vi kan börja med det. Det måste verkligen bytas ut!
Vi får väl se hur det blir...

Tattuering.
Ja, det är dags att göra den där jäklans tattueringen nu, men jag vet inte vart jag vill ha den. Och jag har även börjat tvivla på motivet...
Vad tycker ni om tattueringar, vad ska man tattuera och vart?
Hjälp mej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tatuera något som har en betydelse för dig, din sons namn eller liknande.



Gör det hos någon som är duktig.. bäst av alla tycker jag att Danne på Custom Illusion är.



Ett tips är att besöka lite olika tattooshops och be om att få se bilder på olika motiv som artisterna har gjort.

Ha inte för bråttom. var noga med ditt val.

2009-03-16 @ 09:15:11
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Carola

hand/fotavtryck av leon:) eller något annat personligt..

själv vill ja ha mina barns namn som ett armband..om dom får plats:)



natti natti

2009-03-16 @ 22:09:26
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: annelie

jag älskar tatueringar! det är konst o ett sätt att få uttrycka sej på. Sitter själv med tre stycken som alla betyder något för mej. Jag kan dock inte förstå hur man kan tatuera in något "bara för att göra det" utan jag vill kunna känna när jag bli äldre o måste dras med detta, att jaa. Den betyder fortfarande något.

Hoppas allt är bra vännen!

2009-03-17 @ 16:36:28
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0