Öppna förskolan.

Jag hade jätte kul på ÖP!
Idag var det jag, Bello och Emma som var där, och det var jätte lite folk och jätte lugnt där... Vi gjorde gips avtryck och dom gjorde även textil tryck, vilket jag ska göra imorgon eftersom att jag inte hade med någonting att trycka på. ;D
Men imorgon blir det bara en kortis där för mej, för sen ska ju jag på min efterlängtade mammagrupp! :)

Restan av dagen blir nog seg?
Jag har ingen aning om vad jag ska göra förutom att ta en promenad med Trouble. Men någonting ska jag nog hitta på. :)
Jag måste iaf låna mammas tvättmaskin lite senare, vi har hur mycket tvätt som helst och kan inte boka tvättstugan här eftersom att våran knopp är borta, någon har tagit den?

Nej nu ska jag sysselsätta Leon och sen göra något att äta.
Hej på er. :)

(Det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips bara gå ner i tvätts o titta om de är legigt efter en timme om ingen börjat tvätta är de fritt fram att ta maskinerna :)

2009-03-03 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0