Semester.

Det känns som om jag vart på en veckas semester.
Jag har haft en super skön helg och har verkligen fått vila ut mej. :) Leon har sovit en hel natt för första gången (!), och sen vaknade han bara 1 gång natten efter, så jag är super stolt, och super pigg. ;D
Vi roade oss med en massa spel och godis, jag har verkligen haft jätte mysigt!

Idag har jag vart med Karro.
Vi tog barnvagnarna på en promenad, vi var ute i ca 2 timmar, om inte mer. Vi kikade på hästar och får, och pratade en massa skit. :) Det var jätte trevligt, och speciellt nu när det är så fint väder. Våren är på väg! :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: carola

så skönt att du fått vilat ut..

Det får jag göra om 18 år känns det som:)

ha det

2009-03-16 @ 22:11:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0