Sömntuta.

Jag och leon har badat.
När vi kom upp så han jag precis ta på honom pyjamasen innan han slocknade. Han var med andra ord hur trött som helst! :) Min lilla gobit!
Trouble stod och tittade på och såg rätt avundsjuk ut, men han höll sej på avstånd.  ;D Min älskade lilla vovve.

Vi fick besök också.
Mackan och Cattis kom förbi, men nu har Kim följt med dom ut så att hundarna skulle få busa av sej lite i hundgården.
Jag tänkte  kika på en film (som vanligt) och sen sova. Jag hade tänkt kika på något annat än sagon om ringen idag. ;D Jag har bara 3an kvar, men jag tror jag spar den till imorgon...

Imorgon blir det nog dålig uppdatering.
Jag ska vakna tidigt och ta mej till ÖP och sen vidare till mamma-gruppen, min dag är helt fullbokad!
Inte nog med det så ska jag hinna lämna Trouble hos mamma innan ÖP, och hämta honom efter "MG".

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0