Sovmorgon.

En lyckad natt + sovmorgon...
Leon somnade klockan 8 igår, sen vaknade han och åt klockan 11, sen sov han till ca kavrt i 6 imorse när Kim skulle åka till jobbet, då åt han lite igen, sen somnade han om...
Klockan 9 klev vi upp och sen har vi vart ute och slöppt Trouble med Nizes alla vovvar, så vi var ute i ca 2 och en halv timme.

Det kom förbi en försäkringsgubbe.
Precis när jag var klar med maten så plingade det på dörren. Jag fick äta samtidigt som han gick igenom försäkringen med mej. Så nu är Leon försäkrad och ligger mätt och belåten i mitt knä, därav är det rätt svårt att skriva, så det blir ett krångligt inlägg.

Nu ska jag ringa Nize och förhoppningsvis gå dit och se deras lägenhet och fika lite.
Sen kommer Kim hem och då har vi lite att uträtta.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0