Sovrutiner.



Jag har ändrat Leons sovrutiner.
Jag märkte att Leon var trött tidigare än 21 och att han blev mer och mer svår nattad och krånglade på nätterna. Med andra ord var han så övertrött att han inte sov ordentligt, så nu nattas han 20 och sover bättre än innan. Vi har kört på det ca 1 vecka nu och än så länge fungerar det, jag hoppas på att det håller i sej, det är så svårt att ställa om tiderna med en liten. :)
I och med den nya nattnings tiden så har även dagarna blivit bättre, Leon sover en sväng på förmiddagen, en sväng på dagen och sen på eftermiddagen. INga längre stunder men ca 1 timme åt gången och det räcker med tanke på att han får en ordentlig nattsömn.

Mammagruppen var lugn idag.
Det fattades hur många som helst så vi fikade och snackade massa skit. ;D
Sen kom Kim och hämtade mej och Leon så åkte vi hem och hämtade upp Trouble, vi begav oss vidare ut till skogen för en busrunda, och Trouble skuttade fram i snön som aldrig förr... Min vackra lilla vovvsing! :) ♥
Nu ska vi slå igång en film för ovanlighetens skull.
God natt på er! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0