Svimma.



Jag har hur mycket pant som helst.
Så innan jag åker till mammagruppen ska jag panta lite av det. Då kan jag köpa någonting att äta så att det inte blir som igår...
Oftast så hinner inte jag laga mat på dagen för att Leon är gnällig eller något, och frukost har jag alltid vart dålig med. Så igår resulterade det i att jag höll på i svimma i trappen hos mamma, som tur var han Lisa ta imot mej, annars hade jag slagit mej ordentligt.

Vilket väder!
Nog för att jag älskar vintern, men nu vill jag ha vår och sol. Jag är trött på mörkret och skulle bli mycket piggare om solen kikade fram och alla vårkänslor letade sej ut. :) Mitt humör skulle bli på topp!
Nej vet ni vad, nu ska jag byta bajsblöja och ta ut Trouble innan jag ger mej av.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0