Trött!

Just nu gör jag allt för att återhämta mej och bli pigg igen...
Så idag ska jag göra allt för att vila upp mej, jag är sjukt trött! Leon har sovit dåligt en massa nätter nu, så jag sover ju nästan ingenting, jag sitter mest och ammar Leon och underhåller honom...

Igår var jag och Kim iväg till ockelbo på marknad.
Självklart så hade vi Leon och Trouble med oss... Vi gick runt och kikade, men det var iskallt så vi gav upp efter ett tag. Men vi han iaf göra av med lite pengar. ;D
Sen avslutade vi dagen med lite tacos, och oj vad gott det var! :)

Jag hade jätte trevligt i lördags!
Jag slog till med alkoholfritt vin medans dom andra drack cider och riktigt vin. ;D  Mitt alkoholfria var hur gott som helst, så ska jag "ut" på mer äventyr under tiden jag ammar Leon så kommer det alkoholfria att följa med igen...

Nu ska jag fortsätta mitt timmars långa  projekt...
Jag har aldrig sett någon av sagon om ringen filmerna, så jag började med första igår och tänkte fortsätta idag. Men det kommer att ta mej dagar innan jag är klar, Leon tycker inte att det är så roligt att kika på film. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0