Trouble är rädd...



Trouble hatar att klippa klorna.
Så fort jag tar fram klotången så springer han och gömmer sej, därmed så tycker inte jag heller att det är särskilt kul att göra det. Jag har bett Kim att göra det hur länge som helst, men idag tog jag handt om det istället, dom var på tok förlånga, och det är ju Trouble det är synd om...
Dom borde klippas minst 1 gång i veckan, men det tar alltid lite längre tid mellan gångerna.

Trouble hatar även att duscha.
Så det är Kims uppgift. Jag kan omöjligt bära våran 30 kilos klump. Jag vet inte om det är jag som saknar muskler eller om det är han som är otymplig? ;D
Hur som helst så dröjer det mellan duchningarna också med tanke på att Kim är borta rätt ofta.

Hur jag nu kom på det här samtalsämnet vet jag inte.
Jag får hoppas på att det inte var allt för tråkig läsning. ;D

Min Trouble! ♥


(Det går att lägga upp de bilder jag redan lagt upp, men inga nya? Jag får försöka forska i vad det är för fel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0