Vår.

Leon har fått lite nya kläder.
Eftersom att vinterkläderna är alldeles för varma många gånger nu för tiden så var vi tvungen att göra något åt det... Leon fick helt enkelt en vårjacka från kappahl, en rutig jättefin. Han fick även 2 söta pyjamasar med grodor därifrån, och Kim kunde inte låta bli att köpa en keps till honom heller, men den kom från HM och var jätte gullig! :)
Att man kan älska någon så liten så otroligt mycket! ♥

3 månaders vaccination.
Imorgon ät det dags fös Leons 3 månaders vaccination, och jag kommer att ha Kim med mej då jag är sprut rädd som tusan, speciellt när det gäller Leon. Jag själv har ju ändå börjat vänja mej efter graviditeten, men ändå...
Sen ska jag åka till sjukan och kika vad det är för fel på min mage, vilket jag är livrädd för. Det ska inte bli jätte trevligt att få en slang in i munnen och vidare ner i magen...
Sen blir det till att knäppa kort till tidningen, som vi fortfarande inte gjort. Men bättre sent än aldrig! Så på söndag är vi med i tidningen ;D Fy vad hemskt...


Vad liten han var här!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint kortet blev i tidningen :)

2009-03-29 @ 09:50:13
Postat av: viktoria

Vilket fint kort det var på er i tidningen idag :)

2009-03-29 @ 15:35:26
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/
Postat av: annie

spar tidningen! jag vill se :)

2009-04-01 @ 11:31:29
URL: http://annelieberg.blogg.se/
Postat av: Marina

Vilken fin bild i tidningen, läste den på nätet och skickade även bilden till min mejl så jag har den kvar. Här finns den för er som inte sett den.

http://arbetarbladet.se/slaktvanner/familjeannonserna/nyfodda/1.873966

2009-04-01 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0