AIK-Djurgården.

Har kikat på fotboll...
Men gav upp efter ett tag, jag insåg att jag fan inte hänger med för 5 öre längre... Har ju inte hängt med alls de senaste åren så nu fattade jag noll! Men man får väl ta och plugga på lite, eller lägga ner det igen. :)

Jag tror att jag listat ut vem den där "Kocken" är...
Efter att jag fick hjälp med att söka på IP adressen så tror jag att jag kommit en liten bit närmare målet iaf. Fast jag tror som alla ni andra säger, att det är bäst att göra en polisanmälan...
Jag stör mej bara så otroligt mycket på hur liten en person kan vara. Om man nu stör sej så mycket på mej, så att man måste klanka ner på en försvarslös liten unge som dessutom är det vackraste som finns, då har man inte mycket att tänka med. Stör du dej på mej, så kan du komma med något om mej istället för om min son.

Men nu ska jag åka hem och lägga över lilleman till sängen, duscha och hoppa i säng. Sova några timmar skulle inte sitta helt fel. För imorgon väntar nya äventyr. :)

Hej på er!

På onsdag ska jag spå mej! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste du berätta mer om i bloggen sen! det där med spå

2009-05-19 @ 08:06:57
Postat av: Marina A

Vem ska du spå dig hos?

2009-05-19 @ 16:26:48
Postat av: Kocken

Åhå och vem hjälpte dig? Farbror Blå? Jag tänker vara så djärv och anta att det gäller sagofiguren Farbror Blå och inte snuten farbror blå.

2009-05-20 @ 00:05:15
Postat av: Marina A

Till "Kocken": LÄGG NER. Hur mår du själv egentligen som måste klanka ner på andra? Sök hjälp och låt Emelie och Leon vara.

Till Emelie: Anmäl till snuten farbror Blå!

Pussa på Leon och ha det bra.

2009-05-20 @ 02:37:45
Postat av: N

att en människa kan vara så feg och skriva dumma kommentarer, och inte våga stå för vem han/hon egentligen är. Ja tycker också anmäl !



Du är en strak person Emelie, kom ihåg det ! vad som än händer. Det är du och leon=))



Han är verkligen super go =) förstår vad du menar med ögonsten.. Ta hand om er.. Kram

2009-05-20 @ 17:10:36
Postat av: Kocken

Jag mår alldeles utmärkt, tack som frågar. Hell seger.

2009-05-21 @ 02:11:45
Postat av: Anonym

Till Kocken, vad har du egenteligen för problem? du är så jävla feg som skriver sådana saker och jag fattar inte varför du måste göra så, du måste må väldigt dåligt som att du måste tracka andra för att må bättre, gå någon annanstans där du är välkommen!

2009-05-22 @ 14:32:27
Postat av: Sarah

Men du... du vet väl att det inte finns några svenska sierskor, de har ju zigenarblod allihopa!

Vill du verkligen att en tattare ska spå dig?

Tänk om tattaren ser vad tycker och tänker egentligen och bestämmer sig för att lägga en förbannelse på din mjölkvita son - så han blir gift med en neger =O



Avstå!

2009-06-08 @ 12:13:50
URL: http://oizyerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0