Berörd.

Jag har blivit så otroligt berörd av en man jag aldrig sett eller vet vem det är.
Jag fick ett långt mejl som berättade saker om mitt liv, och det värsta var att han träffade helt rätt! Jag vet fortfarande inte vem han är och jag vill faktiskt inte veta heller. Iaf inte just nu... Det känns så skönt att kunna öppna sej för en människa jag aldrig förr visste excisterade. Och att jag inte vet någonting om honom är nästan hela grejen. Han är så otroligt klok och allmenbildad, jag längtar hela tiden efter nästa mejl.

Det kan låte rätt sjukt det där, men visste ni hur det verkligen låg till så hade ni förstått. :)

Nej nu har jag annat för mej, hej på er.

Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Förstår dig att prata me någon som inte har någon roll alls i ens liv är helt underbart! Och att prata med någon man kan tro är en dator som sitter å besvarar ens frågor måste vara heelt lovely!



Kramar

2009-05-07 @ 17:53:59
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det kan kännas bäst att prata med någon man inte känner eller har träffat.

2009-05-08 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0