Flytta.

Jajjemen, imorgon skriver jag kontrakt.
Jag har precis adressändrat och kommer äntligen att få min egna lägenhet, så att jag slipper ha massa oönskat folk bland min post och mina grejer. :)
Jag längtar!!! Jag hoppas för fullt på att jag får börja flytta redan imorgon, lägenheten är ju ändå tom?

Nya äventyr.
Det verkar som om det bär av på nya äventyr imorgon. ;D Det här ska bli spännande, undrar vad folk tror att det är jag håller på med egentlgen! :D Haha, inget allvarligt är det iaf.


Kiss-runda med Trouble, sen göra sej sov-klar. Men om jag tror rätt så kommer det att sluta med massa tjaffs som alla andra kväll nu på sistone. Det är lagomt kul att gå och lägga sej arg och besviken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0