Here we go...

Imorgon gäller det...
Äntligen!
Det är dags att flytta in i min lägenhet nu, så imorgon blir det till att gå upp tidigt och börja förbereda. Det är bara så svårt för med när Leon är med, det är tur att det finns dom som ställer upp och hjälper till. :)
Så nu kommer ju jag att ha och göra några dagar framöver, så mej ser ni nog inte mycket av. Med tanke på det så har jag inte ens en egen dator, så det blir nog en ordentlig bloggtorka. ;D

Jag har gjort mej av med mina bördor nu.
Lagt det bakom mej liksom. Jag hoppas bara på att det fortsätter att flyta på lika bra som nu på kvällskanten. Det blir ju inte bättre av att haka upp sej på saker och ting och sen stirra sej blind på det. Fast det kan ju tyvärr ta ett tag att inse det. Men det enda jag behöver är min älskade son, min vovve och mina nära och kära, ingen annan.

God natt på er gott folk.

Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Lycka till med flytten =)



Kramar från oss

2009-05-13 @ 23:01:26
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Marina A

Lycka till med allt!

2009-05-14 @ 13:14:57
Postat av: Emelie

Lycka till gumman.

Hoppas ni kommer trivas :)

2009-05-14 @ 16:16:36
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0