Hit och dit.

Jag känner mej orolig.
Har den där konstiga känslan i kroppen... Jag vet inte vad det är för fel? Men det kommer ju och går, hit och dit... Upp och ner.



Ta sej tid.
Vad är det som gör att man prioriterar vissa saker framför andra? Vad är det som avgör vilket som är viktigast? Jag vet hur jag hade gjort, för att inte förlora någonting. Iaf, i just den här situtionen. Man vill ju inte gärna bli bortglömd av någon som betyder allt. Fast jag vet ju inte vad som betyder mest för någon annan?

Kompisar.
Kompisar på någon annans villkor, och när det passar den ena, men inte annars. Då kan det lika gärna vara, eller? Vad är det för vänskap som går ut på att allt bara ska passa den ena, och att den ena ska behöva lyssna på allt den andra har att säga, men aldrig få säga något själv, för att då är det inte rätt tidpunkt, eller så har den andra något annat för sej? Där bryter man helt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0