Idioti.

Din falska jävel, ta och stick för fan!
Nu är jag ruskigt less! Jag tänker aldrig mer ty mej till dej igen, och jag tänker definitivt inte slösa mer tid på varken dej eller det som kretsar kring dej. Jag tänker aldrig någonsin mer ödsla min tid till att ljuga för din skull, när jag bara får skit tillbaka.

Och bara så att ni vet, så handlar inte det här om den ni tror, utan någon helt annan. Det är väl lika bra att man säger det innan någon är snabb att dömma.

Bada sen sova?
Jag funderar på att ta ett bad och sen krypa till kojs, men jag vette fan om jag kommer kunna sova inatt? Men det är väl värt ett försök.
Jag har iaf hunnit med att tänka ut hur min lägenhet kommer att se ut på ett ungefär, men det slutar väl med att det ser helt annorlunda ut...

God natt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0