Ny dag, nya tag. :)

Idag är jag på super bra humör! :)
Så idag väntar nya äventyr... Jag och Erica funderar på att pröva något nytt. Tex som att ha picnick i regnet, om det nu blir något regn? ;D Haha! Det blir iaf en prommenad i skogen med Leon och Trouble, jag har en buse till vovve som verkligen behöver röra på sej nu, han har lite träningsvärk, och jag har hört att man ska träna bort den. ? ;D Nej, hur som helst så behöver han rusa av sej lite.

Telefonsamtal.
Jag väntar, väntar och väntar på att någon ska höra av sej... Jag vet att det kommer att ringa så småningom, men inte precis när. Det är liksom som en överaskning. ;D Det enda jag vet är att det är idag, och att jag kommer att bli på ännu bättre humör när det väl ringt. :)

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0