Oj!

Det bara väller in kommentarer...
De flesta är possitiva, men det finns även en del negativa. Det är kul att se hur anonyma människor som inte törs stå för vilka de är sitter och klankar ner på mej och mitt barn som skriver en öppen blogg om min vardag. Vad är det att hänga upp sej på liksom? Och klanka ner på mej pga mina åsikter som jag inte ens skriver om här är väl rätt onödigt? Jag klagar inte på er för att ni inte tycker som mej, utan det respekterar jag, alla tänker ju olika. Men gör precis hur ni vill, jag står ändå för vem jag är, och är stolt över min otroligt vackra son!

Heartbreak.
Jag var ut för första gången sen Leon kom i fredags... :) Det var rätt kul, men igår var jag helt slut, fick inte så mycket sömn alls. Nu är jag nöjd ett tag igen. :) Jag hade även riktigt kul på "förfesten", satte drickat i näsan en del gånger. ;D Haha. Jag och Erica i ett nötskal.
Igår var jag bara hemma hela kvällen, Erica och Minna kom och käkade och pratade någon timme innan dom åkte igen, och då gick jag och sov.
Jag blev mer eller mindre terroriserad på telefonen inatt, man kanske borde börja stänga av den?
Folk som använder en människa för att såra någon annan förstår jag mej inte på. Förhoppningsvis så slipper jag sånt i fortsättningen.

Picknick.
Idag åkte jag, mamma, syrran, Leon och Trouble ut i skogen på lite picknick (?), Det var riktigt mysigt faktiskt, men vi var väl ute runt timmen bara. Sen lämnade jag iaf av Trouble och följde med hem till mamma.
Jag får se vad det blir senare.

Jag ska iaf försöka klura ut hur jag vill ha det, och vad det är som händer med mej just nu... Jag är lite orolig i kroppen.
Hej så länge. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Härliga jävla människa! :)

2009-05-24 @ 16:34:34
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att du har humor. Att någon "klankar ner på dig p.g.a. dina åsikter som du inte ens skrivit om" tyder på att du har någon i din närhet som vet vad du har för åsiker...

Men att du "respekterar att någon inte tycker om dig" är ju verkligen inte sant.

Som sagt, "alla tänker ju olika".

Lycka till med allt!

2009-05-24 @ 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0