Oskyldig...

Gång på gång får jag veta nya saker... Och oskyldiga? Nej inte ett dugg!   Hur kan jag ha slängt bort så mycket på det här? Men nu vet jag precis vart jag står, och vilka jag INTE ska lita på!


Jag gick på en promenad.
Med mej hade jag Trouble och Leon såklart... Jag tänkte köpa lite barnmat eftersom att jag inte har tillgång till att laga egen än. Men det jag behövde fanns inte!? Typiskt, det var bara att traska tillbaka. Jag mötte iaf Jennifer och hennes pappa. Conny tyckte att om man fick så där fina barn skulle man skaffa fler. Fler barn från exakt samma gener tänker jag då inte skaffa mej iaf! Men det var ju gulligt sagt. :)

Inköpslista.
Jag måste skriva en inköpslista för att inte glömma något viktigt jag behöver i lägenheten. Just nu har jag så gott som ingenting. Men Leon och Trouble har ju iaf sina sängar.
Och Pia var ju hit för någon dag sen, med sej hade hon en spritt ny gå-stol, en kasse med barnmat och en sängmobil som spelar rock around the clock. TACK, du är underbar!

Vad vill du mej, du vet inte ett piss om mej eller mitt liv, så släng dej i väggen. :)


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee

Glad jag är för din skull att allt går bra! Skönt att du fått egen lya. :) Toppen för er!

2009-05-06 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0