Så jävla arg!



Och till dej, som lägger din energi på att klanka ner på min otroligt vackra son har jag abra en sak att säga...
Det spelar ingen roll vad du säger, jag vet att Leon är den absolut vackraste som finns, den absolut finaste och goaste unge jag vet. Min ögensten med nadra ord... Utan honom, ingen Emelie.
Och att han ser ut som en blivande svartskalle är det dummaste jag hört! Han har så blå ögon som det bara går att få, och den vitaste hy man kan ha. Jag är stolt över honom, så otroligt stolt! ♥

Kommentarer
Postat av: Marina A

Emelie, ta inte åt dig utan gör en polisanmälan istället! Den där "Kocken" är ju inte bara dum utan blind också.

Krama Leon från mig.

2009-05-18 @ 16:10:36
Postat av: Sandra

Hej Emelie!

Jag håller med Marina. Gör en polisanmälan. Jag läser din blogg hela tiden, och jag måste säga det att du är såå stark!



Ta vara på dig och Leon nu. Och kom ihåg, du är stark!



Kram Sandra

Postat av: Anonym

VAD spelar det för roll vad man har för hudfärg? anger hudfärgen intelligensen? nej skulle knappast tro det. Så töntigt att ta människor efter hudfärg eller land. Människa som människa? behandlar vi hundar som skit bara för att deras ras inte är från Sverige ursprungligen?... Nej inte det heller :)





& din son är hur fin som helst!

2009-05-18 @ 21:01:27
Postat av: hardknock

Men jeez... bara för att du har en totalt urholkad syn på lakritstomtar.

Kanske var det menat som en komplimang av någon som tycker att svartskallar är de mest ordentliga och ansvarstagande människor som finns =)

2009-05-19 @ 18:43:54
URL: http://hardknock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0