Stressad?

Liten har ökat ca 2 hg i vikt på 3 veckor nu...
Han vill liksom inte gå upp som han ska, fast att jag fortfarande ammar, ger honom gröt morgon och kväll, smakportioner och frukt puré som lunch och middag... Vad tusan! Vi får fortsätta med tätare kontroller och hoppas på att han börjar öka snart...

Kontrakt och nycklar.
Jag skrev kontrakt idag, och fick nycklarna, men jag får inte flytta in förrän på torsdag! Vad är det för töntiga regler? Jaja, jag ska inte klaga, bara glädjas åt att jag äntligen fått mitt alldeles egna hem, och kommer äntligen att komma på fötter igen! :) Jag, Leon och Trouble i våran fina lägenhet, det kan inte bli bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0