Tillit.

När vet man vilken man kan anförtro sej åt?
När förstår man verkligen att man kan lita på någon, att personen i fråga talar sanning? Jag har börjat tvivla på min förmåga att veta när en person ljuger eller talar sanning...
Och hur ska man kunna anförtro sej till någon som redan sviket än tusen gånger innan? Det här kan man ju tänka på hur länge som helst utan att komma fram till något konkret svar. Är det inte rätt typiskt, att allt oftast handlar om en själv, att det oftast handlar om att lita på sin magkänsla och följa den?

Regn och rusk.
Jag gillar regn, det är så mysigt när regnet smattrar mot rutan, och man kan sitta inne och bara ta det lugnt. Det är underbart i lagoma mängder. Men nu har det ju vart regn i någon dag, men det bryter liksom aldrig ut helt... Ska det regna så ska det bara ösa ner och helst blixtra lite också. Då passar inte nybakta bullar och mjölk helt fel heller...

Nu ska jag fortsätta att fundera på hur jag ska lösa det här. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0