Vad har hänt?

Ni undrar säkert vad jag har haft för mej på slutet.
Jag har väl mest vart med Erica på en massa uppdrag. :) Träffat en massa människor och så. Vi har hälsat på Tobias, Krille och Robba, grattulerat Lina och Linnea. Tagit några svängar förbi Wesslan. ;) Och igår blev jag bjuden på tacos hos Moa, med henne, Lina och barnen. :)
Pia och Maria har hälsat på med fika och snackat en massa skit. ;) Jag har vart över till Mikki och flummat en del också. :)
Vissa dagar har Trouble vart med, och vissa inte. Det känns inte som om han trivs hos mej, jag har ju inga möbler än, så jag förstår honom. Men vissa har ju svårt att träffas och prata och komma överns om saker och ting, allt annat är ju mycket viktigare...

Idag åt jag kladdkaka som frukost.
Leon sov jätte bra inatt, vaknade 20 i 9. Sen kom Pia och Maria förbi med en dammsugare som jag fick ärva av dom tills jag köper en egen. ;) Sen kom Erica och vi  åkte hem till mamma och sminkade oss lite, sen bar det av till hennes jobb. ;)
Nu sitter vi här, sen ska vi hem till Wesslan och spela tv-spel. Sen blir det bara till att åka hem och sova. :) Vi har många bollar i luften nu! ;D Haha!

Idag flyttade det in en tv hos mej, inte en dag försent! :) Det tackar man för. :)

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Nina

hej stumpan.

ville bara säga att om du får tråkigt så finns ja här :) sms:a eller ring jag kommer förbi direkt :)

2009-05-22 @ 00:42:24
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar dig

2009-05-22 @ 02:03:13
Postat av: Erica

En Anonym människa som slänger ur sig nått sånt. :S fegt?

Det bottnar säkerligen i avundsjuka. ;)



Emelie, du är GRYM!!! <3

2009-05-22 @ 08:40:37
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/
Postat av: Marina A

Är den här anonyma samma som Kocken?

2009-05-23 @ 15:00:35
Postat av: Anonym

finns nog fler än en person som tycker illa om henne

2009-05-24 @ 01:04:48
Postat av: Lisa

älskar dig

2009-05-24 @ 16:43:04
URL: http://ingenfeganonymjävel.com
Postat av: Lisa

älskar dig

2009-05-24 @ 16:50:00
URL: http://ingenfeganonymjävel.com
Postat av: Maria

Man kan ju inte komma överens med alla men som tur var så har hon många människor som älskar henne<33

2009-06-13 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0