En dålig dag...

Idag är en sån där som man bara inte kan förstå...

En sån där dag då man inte accepterar att läget är som det är. Då man vägrar att tänka på annat och helst bara skulle vilja låsa in sej i lägenheten och stanna där...
 Men jag har ju Leon, och han måste få komma ut. Så dagens idag får först bli promenad, sen fortsatt plock här hemma. Jul ljusstakarna ska få flytta in hos mej idag tror jag. Helst skulle jag vilja byta gardiner också. Och den där hyllan, den skulle jag ha hämtat också... Vi får se vart det här slutar sen!



Begravningen borde ju närma sej nu, den brukar ju vara inom 14 dagar... Jag har inte hört någonting, vet varken vart eller när den är. Om det blir en öppen eller stängd begravning vet jag heller inte, och det är rätt irriterande! Leon borde få gå på sin pappas begravning, och jag vill också vara där, det är ju det sista avskedet man får...
 Kim som var min bästa vän, Leons pappa, och så mycket mer. Som jag känt för Kim har jag aldrig känt för någon annan, och vi har delat så många stunder, så många minnen och upplevt så mycket tillsammans, så varför ska det behöva sluta så här?











I love you so mutch I hate you!

 


Kommentarer
Postat av: agge

jag tycker det är självklart att du och Leon ska var med på begravningen....du får nog snart veta när det blir....tänker på dig....

2009-11-24 @ 15:11:25
Postat av: fraajs.blogg.se

Självklart ska både du och Leon vara med !jag kan iallafall inte tänka mig annat ..

kram

2009-11-24 @ 22:02:35
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2009-11-24 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0