En jobbig dag...

...Och dessutom handskas jag med migrän, förmodligen hela kvällen.

Min telefon har dessutom gjort sitt, så räkna inte med att kunna kontakta mej i fortsättningen... Som det är nu kan jag knappt ringa eller skicka sms. Ibland kommer man inte fram om man ringer mej och ibland hakar den upp sej. Ljudet fungerar bara när det vill och ingenting är som det ska. Jag får starta om den ca 5 gånger i timmen och snart har jag gett upp hoppet om den helt!

 

 

Första advents middag hos farmor och farfar idag också... Kunde knappt äta, men det var ju trevligt att träffa släkten iaf. Vi kikade på "färden till blåkulla" och skrattade som idioter iaf. Dessutom roade söta Nelli oss en hel del också. Leon ville mest jaga hundarna, riva i allt han inte fick och gosa med "kaninen". Min älskade lilla gobit! ♥





Jag älskar dej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0