Jag tror på dej!



Älskade vän...

Du är så otroligt stark! Jag ser upp till dej, och är övertygad om att du klarar det här, med din styrka kan inget gå fel.
Sen när du äntligen ska få komma hem, efter alla LÅNGA dagar och jobbiga nätter, så finns vi här! Alla dina nära och kära, och även dina vänner. Vi kommer att stötta dej igenom det här, och göra allt vi kan för att du ska få finna ditt "nya" jag i din egen takt.
Jag vet inte vad mer jag ska säga, men du vet att jag finns här. Och jag längtar så otroligt mycket till den dag du är frisk och kry, den dag då RIKTIGA Linnea kommer tillbaka. Då kan jag lova att du gjort ett jävla bra jobb, och ligger steget före alla oss andra.

Jag tror på dej nu, min älskade vän, du är stark och klarar det här! ♥

Klicka f�r att st�nga bilden
Typ 70 år sen! Nej, men iaf ca 6-7.


Klicka f�r att st�nga bilden
Du och jag badade på ladis. :) Båda gravida.



En frisk Linnea med världens sötaste lilla Alina, och världens bästa Jimmy.
Tänk när ni alla får vara tillsammans igen.
:)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Gud vad fint skrivet, vilken fin vän du är Emelie!, tack för att du finns för henne/oss. kram :)

2009-10-22 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0