Astma?

det piper i bröstet och det är tungt att andas, natten har även bestått av en konstant hosta som nästintill relaterat i en spya... Ja, jag misstänker att leon fått astma, men läkaren vi träffade idag lyssnade på leon lungor men hörde ingenting. Jag som själv har astma känner igen mej i symptomen, och är livrädd för att det skulle kunna vara just det, astma. Magen kollade läkaren inte ens på, jag skulle höra av mej om leon slutade att äta igen. Och jag skulle även höra av mej igen om hostan höll i sej, för att då Isåfall utreda astma... Räcker det inte med att hostan suttit i några månader? Jaja, snart är det dags för lunch och sen väntar en lång härlig promenad med mikki och hennes mage. Mikki har gått över en vecka idag, och förhoppningsvis sätter vi igång henne med en lång promenad. ;) vädret är dock inte lika bra som igår, men det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0