Att vila...

Ja, jag är ju inte särskilt känd för att vila när jag har chansen.
Jag brukar ju alltid springa med dammsugaren i högsta hugg, damma, och dona med allt så ofta jag bara kan... Men idag ska jag faktiskt inte röra mej ur fläcken. Jag ska vila på soffan framför en film och promenad strejka då snön har gjort alla vägar slaskiga och blöta. Det enda jag ska göra i städväg idag är att dammsuga, och röja undan det Leon släpade fram imorse... Det ska bli så skönt att bara få ligga på soffan och lata mej!

Jag som längtar så mycket efter sommaren...
...Vaknar och möts av en massa snö! Jag tänkte allvarligt strunta i dagis för stt slippa gå ut i det här vädret, men jag ångrade mej ganska snart med tanke på att Leon behöver få komma ut så mycket som möjligt för att sen sova bra på natten. Jag pallrade mej ner till dagis, och Leon var så glad så. Han brydde sej inte ens när jag gick, för han fick ju vara ute och leka med sina kompisar.
Då slipper ju iaf jag vara ute med honom sen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0