Då var solen tillbaka!

Jag har så otroligt trött idag på förmiddagen.
Så jag och Leon har tittat på hitta nemo, Leon somnade dock tillslut, så han sover fortfarande. Jag tänkte passa på att börja med lunchen innan han vaknar. Då är det bara att äta och gå ut i det fina vädret sen. För vi hade tur idag, solen har ghittat tillbaka och snön är nästan helt bort töad.

Vi ska faktiskt ta och gå mot Hille.
Jag kanske inte orkar gå hela vägen, men jag ska försöka iaf. Och när jag inte orkar längre så får vi ta en buss. Joel ska sälja sin fyrhjuling dirket efter jobbet, så vi tänkte möta upp honom där för att sen kunna hitta på något på en gång. Det är ju fredag idag! :)

Överaskning?
Imorgon är det såklart lördag (eftersom att det är fredag idag), och min syster och Joel har hittat på något skumt. Tydligen en överaskning, för jag får inte veta någonting. Behöver jag säga att jag är nyfiken? :)

Ha en bra dag, jag uppdaterar senare.

Kommentarer
Postat av: mamman

hahahaaaa

2010-04-23 @ 13:26:56
Postat av: Lisa

hehe.. ;;

2010-04-23 @ 17:08:36
URL: http://lisaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0