Drömmar.



Inatt drömde jag att jag var gravid.
Jag var på förlossningen och skulle föde, och det slutade precisom som med Leon... Bäbisen låg i säte och jag var tvungen att akut snittas. Det hela slutade med kaos, och jag vaknade upp som av en mardröm.
Jag är så sjukt sugen på en til liten bäbis nu, och många runtomkring mej har precis fått bran, och vissa väntar otåligt på att deras lilla underverk ska titta ut...
Det har nog vart alldeles för mycket tankar kring barn i mitt huvud nu på slutet, och det var säkert därför jag drämde den här drömmen.

Idag kommer Mikki, Adam och deras lilla Milo hem.
Och jag har saknat Mikki nå otroligt mycket! Jag längtar tills de orkar med ett besök av mej. :) Jag har sett Milo på kort, och han är hur söt som helst, dessutom riktigt lik sin pappa. :)

Jag ska jobba ikväll, Leon ska vara med Joel, och jag måste erkänna att jag är riktigt trött av detta väder... Man har blivit bortskämd med solsken, och idag är det mulet och blåser som fan!
 Nu måste jag sätta fart här hemma, tvätten ska läggas om, det ska städas och sen väntar en dusch innan dagishämtning.
Jag vill hinna med en promenad också, men det verkar rätt avlägset med tanke på hur mycket jag har att göra idag...
Tur att man tog 2 långpromenader igår då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0