Ensam igen.

Bror dissade mej för en promenad med en av hans vänner.
Det är ju visserligen bra för honom, han behöver röra på sej mer. Men självklart var det ju tråkigt för mej. ;D Hade inte Leon sovit så hade jag själv vart ute och promenerat också, det är så underbart skönt att vara ute och röra på sej! Och sen så behöver jag det verkligen också.

Nu sitter jag mest och funderar på hur jag ska fördriva tiden...
Joel slutar inte förrän 12, och jag har ingen film att kika på nu heller. Någon som har några förslag på bra filmer? Jag har tagit ner en film som jag har hört ska vara riktigt läskig, men pga min mörkrädsla så ska jag nog vänta och se den med Joel istället. Paranormal activity heter den iaf...

Jag ska passa på att grattulera min kusin Cattis och hennes familj till den lilla flickan de fick igår! Deras första dotter som heter Nelly är hur söt som helst, så jag längtar tills man får se den här nya sötnosen också!
Men man blir ju så sugen på en till själv också! ;D


Emelie med magen.
Det är ju så mysigt med mage!

None
Och jag var bara tvungen att lägga in den här, det var ju rätt längesen!
Det är iaf syster och jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0