Fryssen.



Jag är riktigt fryssen ikväll.
Jag är vanligtvis en människa som fryser rätt ofta, och självklart är det inget undantag idag...
Jag har tagit ett varmt bad, har sköna kläder på mej och änker på vad gott det skulle vara med varm chocklad med grädde nu. Dessvärre har jag ingen möjlighet att göra något sånt nu, så jag får nöja mej med gammalt hederligt KALLT kranvatten.

Min kväll skulle vara mycket bättre om Joel var hemma.
Men han jobbar eftermiddag hela veckan, så vi kommer inte att ses särskilt mycket dom här dagarna... Jag hatar när han jobbar det här passet! Åker hemmifrån vid halv 2 på dagen och kommer hem runt 1 på natten. SUCK! Det är tur att det bara är var tredje vecka han jobbar så...
Joel är förövrigt helt underbar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0