Fullbokat.

Idag har jag haft fullt upp hela dagen!
Lämna Leon på dagis, Kristallen, var hem och bytte om, psykologen, hämta Leon på dagis, hem för lite mellis och lek, ut i lekparken med Mikki och hennes mages sällskap, hem för att laga mat, äta, diska, städa, lägga Leon och fortsätta städa igen...
Nu är jag snart klar, ska bara dammsuga av en snabbis igen, sen så!

Den här kvällen blir förmodligen precis som alla andra kvällar...
En film, lite dator och kankse ett varmt bad.
Det är mycket bättre när Joel är hemma, då har man iaf någon att prata med...

Imorgon har jag iaf inget inbokat på dagen, så medans Leon är på dagis så ska jag ta en extra lång promenad för att kompensera dagens obefintliga promenad. Sen ska jag ta en dusch i lugn och ro innan det är dags att hämta hem Leon igen.
Sen på eftermiddagen så ska jag på en arbetsinformation, och hoppas för allt i världen att det är något som passar mej med både tiden och arbetsuppgifter, och sist men absolut inte minst, lönen. Jag kräver inte mycket, bara jag har en lön jag klarar av att leva på, och så länge jag trivs på jobbet, då duger det.

Senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0