God morgon!

Jag är riktigt seg idag...
Hade inte tackat nej till att ligga kvar i sängen och vila ut mej ordentligt. Men Leon gjorde morgon straxt innan 6 så sömnen fick bytas ut mot en sömnlös vila...
Frukosten är iaf avklarad, och nu är det väl bara duschen som väntar, sen är jag redo för att ge mej iväg och se vad dagen ahr att bjuda på?

Nu har Joel flyttat in här på riktigt, och med sej tog han både internet och bra ljud. Och en massa andra saker såklart! Men det jag vill ha segt med det, är väl att nu kan jag göra seriösare inlägg kanske uppdatera bättre?

Fast jag är ju sugen på att starta en helt ny anonym blogg, där jag kan utväckla mej mer, och dessutom skriva vad jag känner utan att någon vet att det är jag... Men det får bli ett senare projekt.

Hej så länge!


Jag vill ha sommar och uddevalla VM nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0