Inte min dag...

Idag har jag inte mått det mista bra!
Har känt mej riktigt deppig, åkt på urinvägsinfektion och haft ångest över hur det har sett ut här hemma. Jag har känt mej riktigt fet, ful och äcklig!
Men nu, efter en härlig promenad med båda mina killar, när lägenheten är städad och veckohandlingen avklad, då känns det faktiskt lite bättre. :)

Jag ska lägga Leon nu, sen ska jag ÄNTLIGEN färga klart mitt hår, slänga ihop en paj och mysa på soffan med Joel. ♥

Kommer att ha fullt upp i veckan...
Imorgon jobb 5-21.
Onsdag jobb 10-16
Torsdag jobb 10-16
Fredag jobb 10-12

Sen blir det fest, men ingen fylla för min del.
Jag är iaf barnledig på fredag. Då Leon ska vara med sin farfar. :)

Ha en bra kväll allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0