Liten blir stor!

Det är inte förrän nu jag förstår hur stor Leon blivit...
Efter att Leon under en lång tid tagit något enstaka steg någon gång ibland, så har han nu börjat gå! Vi var ju som sagt i hille igår, då Joline plötsligt skriker att "Leon går, utan att hålla i sej!". Jag och Christina rusar in och möts av en Leon som stapplar sakta men säker frammåt. Inte för att han tog så många steg just då, men man såg ändå att det var riktigt nära nu.
Idagt överaskade han mej riktigt då han gick runt här på vardagsrumsgolvet som om ingenting! Har han verkligen blivit så stor nu? Oj vad fort tiden går...

Jag har vart seg som tusan även idag.
Så fort jag rest mej har jag vart på väg att svimma, jag kan inte förstå vad det är som är fel? Hur som helst så har jag legat på soffan och gjort mitt bästa för att vila medans Leon härjat runt som aldrig förr... Men nu börjar jag känna mej lite stadigare på benen så det är dags att göra sej klar för att ta sej ut i vår solen, som äntligen hittat tillbaka igen!
Kankse att Leon bjuder på några steg utomhus också? :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vad roligt :) max går ju nu han oxå.. en jäkla fart så man lär vara med hela tiden :D du är inte trött o så så du kanske har järnbrist? :(

2010-04-11 @ 21:45:55
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0