Lördag.

Min överaskning var en dag utomhus med cross och fyrhjuling.
Vi hade tur med vädret, solen har värmt hela dagen. :) Vi har plöjt omkring med fyrhjulingen i gyttjebad och det har vart skit kul! Dessvärre gick det inte skit bra för mej att åka cross idag. Jag råkade åka bakhjulet, ofrivilligt, och hade RIKTIGA problem med att komma iväg. Så för min del var det mest fyrhjulingen som gällde.

Efter att ha badat i gyttjan, så var vi dyngsura, leriga och luktade INTE gott! Så fort vi kom tillbaka drog vi av oss alla kläder, så jag åkte hem i trosor, och hade Joels tjocktröja som kjol. Som tur är hade jag även en torr tröja att ha på överkroppen.

Det har vart en underbar dag!

Nu sitter vi i soffan och väntar på film.
Vi har hunnit äta, duscha och degat lite. Så nu ska det bli riktigt skönt att bara få hänga i soffan med en bra film och Joel tätt intill! ;D ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0