Lördag.

Och återigen är jag ensam...
Leon sover ju såklart, och Joel är på fest. Jag har heller inte gjort något spciellt på dagen. Väntade mej en riktigt härlig dag med massa vänner och friskluft, men då det blev inställt så hade alla helt plöttsligt nya planer på en gång. Vilket jag självklart inte kunde´hänga med på. Jag måste ju vara hemma med lilla prins! :) Och det har jag absolut ingenting emot, det är bara så ensamt!

Jag har faktiskt ingenting annat att skriva om just nu.
Då jag inte har gjort något speciellt på hela dagen, och mest har busat med Leon, diskat och lagat mat, så känns det som om ni hört så mycket om det redan...
Jag ska nog iaf försöka hitta på någon rolig film att kika på innan jag går och lägger mej. Det blir en tidig kväll för mej idag...


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v39]

men då hade hennes vatten gått eller värkar startat va? Eller spydde hon innan allt drog igång? har nämligen inte hört talom det innan, å trodde att jag åkt på magsjuka först :)

2010-04-17 @ 22:18:17
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v39]

ja det märks väll.. :) Jag spydde med Milton fast inne på förlossnngen. När dom passerar ett visst område i bäcknet kan man bli illamående å det kan jag lova att jag blev :P

2010-04-17 @ 22:21:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0