Slut på den här dagen...

På måndag börjar jag jobba.
Och det kommer nog att bli rätt kul, för på samma ställe jobbar Qarro och Jennifer. Och när jag börjar på måndag så börjar både Linnea och Linda också. :)
Det är ju dessvärre ett sälj jobb, men det var iaf en bra produkt vi ska sälja, och det verkade ganska lätt ändå...
Förhoppningsvis säljer jag så att jag får en bättre inkomst än nu, och kan samtidigt leta nytt jobb. Om jag nu inte skulle fastnma för det här såklart, för som sagt så verkade det rätt kul. Och om jag trivs så är det bara att hoppas på att jag får en stadig inkomst på samma gång! :)

Min dag i kortfattad mening...
Lämna på dagis, hem och städa, hämta på dagis, in på affären en snabbis, hem och laga mat, äta, mamma kom för att vara barnvakt, åkte med Neta till Linnea för att sen åka med henne till "jobbet", var där, hem till Linnea igen, åkte med Neta hem, diskade efter mamma, åt något lätt, och nu sitter jag här...

Det var första gången jag gjorde pannkakor idag, och dom första var bara att slänga. Men efter ett tag lyckades jag få pannkakor istället för degklumpar, och dom blev faktiskt god, men var dessvärre inte särskilt snygga... Att laga pannkakor är en konst! ;D

Nu blir det en film, sen sova.
God natt!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vad är de för säljjobb? skulle oxå behöva ett jobb :O

2010-04-15 @ 23:00:48
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0