Sommar.



Jag längtar sjukt mycket efter sommaren nu!
Massa sol och picknick (stavning?), bad för Leon, härliga promenader mm. Är det bara jag som längtar nu?

Nu sitter jag här, efter att ha kommit hem från jobbet. Joel har slocknat på soffan och Leon sover ju sen en tid tillbaka... Vad ska jag göra då? Är sugen på en film (som vanligt) men vet inte vilken...
Ja, en sak är ju säker iaf, att städa ska jag inte göra! Jag har städat och grejat här hemma tidigare idag, så nu har jag fått blåsor på händerna. Dessvärre han jag inte med någon promenad, så jag får gå lite extra imorgon istället. :)

Jag kan ju inte glömma...
Jag har ju faktiskt sett Mikki och Adams lilla Milo i verkligheten idag, och oj vad söt han är! Men jag har inte hållit honom, dom kom förbi en snabbis när dom åkte hem från BB för att jag skulle dubbel kolla så att barnstolen satt som den skulle i bilen. Och det gjorde den!
Nu längtar jag ännu mer efter att få umgås med Mikki och hennes lilla grabb.

Men nu ska jag hitta på något att göra här. :)
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0