Svar på tal.

Det är lite svårt att få till ett bra Svar då jag som sagt bara har internet på telefonen och inte kan kika igenom den långa kommentaren samtidigt som jag skriver... Hur som helst så är jag både ägare, ger trouble kärlek och det är jag som har betalat honom, och som sagt, rätt ska vara rätt! Dessutom så är det inte jag som startat gruppen, och förstår inte hur den stör er? Och om mina vänner eller de jag inte ens vet vilka de är kommenterar och bjuder på deras åsikter i min blogg är inte mitt problem, och dessutom så borde du inte störa dej på det då du inte ens läser det. Och du gör ju även precis som de, du känner inte mej, vet inte hur det är, och kommenterar ändå... Och att polisen inte trodde på mitt ord är inte alls rätt! De la ner utredningen pga att jag inte hade hunnit ordna med alla papper mm... Men jag ska snart göra en ny anmälan. Och jag älskar trouble, det är just därför jag vill ha honom tillbaka! Trouble är min hund, jag älskar honom, och det är med mej han borde vara...

Kommentarer
Postat av: Sara

och Trouble har och kommer ha det super bra hos dej Emelie! Strunta i kommentarerna, de är bara avensjuka på dej. För att du är en bra mamma, vän och så mycket mer. Kämpa på!

2010-04-03 @ 01:03:29
Postat av: m

Fattar inte äns vad dom tjaffsar om, ska de vara så svårt att lämna tillbaka hunden när hon vet att du äger den!! Blir så arg när jag ser allt detta eftersom jag själv är hundägare/Uppfödare. Du kommer att få tillbaka din hund, kämpa på bara<3

2010-04-03 @ 12:48:48
URL: http://heartstaff.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag känner inte heller dig men blev berörd av det problemet du har råkat ut för.

Spontant känner jag att i största mån försök strunta i de elaka kommentarerna, försök låta dem rinna av dig. Det är inte lätt men man brukar må bättre.

Kämpa på och hoppas att den här striden är en strid du kommer att vinna.



"Det är endast i motvind en drake kan lyfta och flyga högt över alla andra."

2010-04-04 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0