Tillbaka.

Haft problem med internet på telen igen, men nu är det fixat och jag är tillbaka. Hur som helst så har jag haft en del för mej, och haft det rätt stressigt, men nu börjar det lugna ner sej igen. :) angående trouble så vet jag precis vad han behöver och inte behöver. Och jag både kan och vill ge honom allt det! Jag är heller inte längre ensam, och har många runt om kring mej som så gärna vill hjälpa mej med honom. Och jag har dessutom erbjudit sara att hjälpas åt med honom, men det passade inte, så då får det vara. Just nu gör jag allt jag kan för att få honom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Härligt med lila färg i Bloggen!!

GLAD PÅSK

2010-04-01 @ 10:16:42
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: amandaeriksson ~ <3

fin blogg :D

Har frågestund på bloggen, så du kan ju kika in och fråga lite är du snäll ^^

2010-04-01 @ 10:25:55
URL: http://andaaaa.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg! :D

2010-04-01 @ 10:35:38
Postat av: Anonym

trouble har det bra han har mat vatten och en matte som älskar honom...sluta tjaffsa för det leder ingen vart,,om du älskar han så mycket så borde du vara glad att han har det bra.. pengar eller ägande har inget med kärlek att göra och nu får det banne mej vara nog!! han har det bra och nog om det,,,om rätten hade tyckt att du skulle ha honom så skulle du haft honom nu,,och så är det inte eller hur? att göra en grupp på facebook och få andra att gå med i den e inte heller svårt men typ 80 procent av dem som e med i gruppen vet inte ens vad det handlar om,,finns det över huvud taget någon vinning i det du gör? nej!! fokusera på ditt barn och sluta upp med detta!! det är till dig emelie jag skriver detta och hoppas att om det finns några som helst invändningar överhuvudtaget så är det du som svarar för det är ingen jävla merit att ha 20 fjortis polare som skriver 10000 inlägg om ingenting.. gruppen på facebook kan du ta bort,, eller så gör någon annan det..du vinner inget annat än hat på detta ,, ///maria m

2010-04-01 @ 23:38:52
Postat av: Anonym

hunden har mat,vatten och en matte som älskar honom,, sluta bråka om ägande och pengar för det har inget med kärlek att göra och så länge han mår bra borde du vara nöjd,,men men mycket vill ha mer ...rättssystemet ansåg inte att ditt ord inte var korrekt så nog om det,, över till resten: facebook gruppen var ett bra försök problemet är ju bara att dom flesta som går med i den inte ens fattar vad den går ut på.. så ta bort den innan någon annan gör det.. och har du något att säga emot av det jag skrivit så gör det själv för det är inte nån jävla merit att ha 20 000 "kompisar" som skriver åt dig!! för jag läser det ändå inte och vet du varför? för det är så ointressant !! maria meijer

2010-04-02 @ 00:10:06
Postat av: Tessan

Dom flesta kanske inte är insatt i hela händelse förloppet, men dock så vet nog alla som vet vem Emelie är att de var hon och Kim som köpte hunden.

Och jag tycker för den delen att de är en himla bra merit att man har 20000 vänner som bryr sig och stöttar, de tyder ju bara tyda på att man är omtyckt...

2010-04-02 @ 09:39:40
Postat av: Anonym

Rätt ska vara rätt! That´s it!

2010-04-02 @ 13:17:43
Postat av: 32 år & 3-barns mamma

Jag kan inte riktigt förstå varför man måste vara fjortis för att man läser/kommenterar Emelies blogg!!!

Jag bor i samma stadsdel som Emelie och jag känner folk runt omkring henne så jag kikar in till henne ibland.

Jag tycker att hon verkar vara en stark person...tänk vad hon fått gå igenom som ung mamma o dessutom efter en tragiskt tragedi nu även är ensam ung mamma!



Jag blir bara såå arg när jag läser om nån ointelligent flicka med namn Maria som skriver att Emelie ska sluta bråka om ägande & pengar ang Trouble.

Hela grejen handlar ju om att Emelie & Kim köpte Trouble, sen att en tjuv nu har hand om honom och älskar o ger honom mat & vatten, den som ska sluta bråka är väl den oärliga i hela grejen.



Självklart älskar Emelie sin hund, men det betyder inte att hon ska ge med sig o låta nån annan ha hennes hund!!!

Ge tillbaka Trouble!



Sen tycker jag att det är löjligt att kommentera att folk är fjortisar (känner sig själv genom andra)och dessutom ställer sig på fel sida av lagen...(det kallar jag omogenhet ist)...och sluta anklaga Emelie varje gång nån kommenterar till hennes fördel, det handlar bara om att det finns ärliga folk som vill henne väl.



Är det nån som tvingar dig/er att läsa Emelies blogg???



Tror du Emelie annonserar efter folk som kan skriva kommentarer åt henne???

NEJ det är så att i slutändan är det dom ärliga som vinner!



Emelie är iaf den som kan sova gott om nätterna med gott samvete, för hon har inte stulit nåns hund!!!



Vill avsluta med att ge DIG Emelie en styrkekram, du är tuff som inte ger dig, för varför ska du?!!!

2010-04-05 @ 15:25:42
Postat av: MC

Till 32 år & 3-barnsmamma: Jag känner Maria. Vet att hon är en av de klokaste kvinnor jag känner. Har rättssystemet sagt sitt, så har det.

2010-04-05 @ 21:55:41
Postat av: Anonym

Det är tragiskt att en 32-årig trebarnsmor tycker att det är värre att bli kallad för fjortis än för tjuv.

2010-04-06 @ 09:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0