Vår väder.

Det skulle vara dåligt väder hela helgen...
Men istället har vi fått ett riktigt härligt vår väder, för undantag av en kort period av regn i lördags. Även idag är det solsken, och jag ska ta med mej Leon ut på en ordentlig prommenad om en liten stund. Jag ska försöka ragga sällskap också hade jag tänkt! :)

Jag gör ju första dagen på jobbet idag också.
Men jag har redan börjat tvivla innan jag en hunnit dit... Jag har riktigt svårt att hitta någon som kna ta Leon då jag jobbar, och jag måste jobba minst 2 kvällar i veckan (jag skulle behöva och vilja jobba alla kvällar), det är bara provision och jag misstänker då att 2 kvällar i veckan inte kommer att ge mej mycket alls.

Det är värt ett försök iaf...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0