Vårtecken!




Jag såg tussilago igår, och då är våren verkligen på väg!
Var borta hela dagen igår, och mös sen med Joel hela kvällen, det är viktigare än att upd bloggen! Hade en rätt härlig dag igår när mitt blodtryck stigit lite igen...

Dålig dag...
Trotts att det har vart jätte härligt med både värme och sol idag, så hade jag en riktigt dålig start på dagen. Mådde allmänt dålig och gruvade mej inför läkarbesöäket, som gick hur bra som helst! Fast ja, som sagt så är inte mitt blodtryck på topp just nu, men det är iaf bättre idag än igår. Hur som helst, tillslut blev även jag på bättre humör och tog en sväng på köpis med mamma och bror. Peter skämde bort Leon med en liten present, bandyklubbor och en boll. Leon var överlycklig!
Efter köpis tvingade jag med mej syster ut på en promenad. Vi stannade och fikade hos farmor och farfar när vi ändå var igång... Sen var det bara att gå raka vägen hem för matlagning och nattning av Leon som var super trött!

NU har jag lite städning att ta tag i, sen ska jag se mej för vad det finns för jobb möjligheter, då det här är min sista vecka som sjukskriven...
Sen väntar även lite läsning om en viss sjukdom, jag ska fördjupa mej lite för att ha koll på läget.
Jag uppdaterar nog senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0