Vi är trötta allihopa.


En gammal bild på mej... ca 3 år sen nu faktiskt!

Jag vet inte om det är vädret eller om det beror på något annat.
Men vi är riktigt trötta allihopa idag. Jag och Leon somnade till filmen och sovb på soffan i ca 2 timmar! Nu ligger Joel på soffan och sover istället, vi byter av varandra.
Jag är iaf fortfarande trött, men måste sätta fart här hemma nu. Måste diska och dammsuga lite, sen är det väl dags för middag innan man ska till jobbet.
Det är tur att mitt jobb inte sliter på kroppen iaf. ;D

Från solsken till gråa tjocka moln.
Imorse var det strålande sol och värsta vår vädret, men nu har de tjocka molnen bytit av med solen och det ser ut att kunna bli regn vilken sekund som helst. Inte för att det gör mej något idag när jag ändå bara ska sitta på jobbet och prata i en telefon. :) Dessutom blir det mysigt med regn ikväll när jag ska kika på en film. Men det får gärna vara strålande sol när jag inte är på jobbet resten av veckan iaf.

Jaja, hej på er. Måste sätta fart nu om jag ska hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0