Vilken härlig dag!

Solsken även idag, nu blir man bortskämd!
Jag har dessvärre inte vart ute i solen så mycket, då veckohandlingen stod på schemat... Men efter dagis hämtning så blev det iaf en promenad med syster till köpis. Leon behövde en ny (inte lika varm) mössa, som dessutom inte skulle vara för stor! Efter att vi var klar på köpis hämtade mamma upp oss för att åka hem till familjen lundgren/glaas. Maria har kommit hem från kina och hade köpt jätte fina presenter till oss! :) Det tackar man för!

Nu var det meningen att jag skulle städa idag igen...
Men jag orkar verkligen inte bråka med dammsugaren nu när Leon sover. Jag får göra det när han är på dagis imorgon istället! Så jag ska väl bara bara vika rentvätten och sen kika på en film och äta vatten melon eller blod apelsin? :)

Förhoppningsvis går det även att boka in Joel på resan till turkiet med min släkt i september också. Det skulle vara riktigt kul! Dessvärre blir det jobbigt att avra ifrån Leon en hel vecka, då jag aldrig vart ifrån honom så länge förut. Men jag kanske återhämtar mej lite och får vila ut ordentligt istället. :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Okej.. vad tråkigt! Det är svårt att hitta något bra. Det går bra med magen och allt.. :) Börjar bli riktigt nervös nu. hihi! Jag är ledig hela tiden. kanske vi kan ta en fika i stan någon dag medans leon är på dagis så kan jag lämna Wilma med sne så kan vi sitta och snacka helt ostört! ;) hör av dej i veckan då?! :D kram

2010-04-13 @ 21:54:13
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0